Libgdx - Nyílt játékmotor Androidra

2011.10.09. 17:29 EvilHedgehog

 Sokan gondolkoznak azon, hogy hobbi szinten, vagy csak próbálkozásképpen egyszerű 3D-s vagy 2D-s játékot készítsen Androidos telefonra.

Ha megvannak az alapvető grafika ismeretek, ám a Unity Engine mégiscsak egy böszme dögnek tűnik a szemünkben (ágyúval verébre), akkor a Libgdx egy igen jó választás lehet.


Fontos szempont, hogy a készülő játék, emulátor nélkül futtatható fejlesztés közben, ez kényelmessé teszi a fejlesztést. 

Főbb finomságok:

  • Fiziak: Box2D JNI interfész
  • OpenGL ES 1.0 1.1 2.0 támogatás
  • Telefon szenzorainak kezelése
  • WAV, MP3, OGG támogatás
  • KissFFT natív Fourier transzformáció JNI interfésszel
  • OBJ, Ogre XML, MD2 modellek támogatása
  • Particle System editor

Grafika háziként adtam be az alábbi feladatot ami egy kis egyszerű AudioSurf-re hajaz...

Fejlesztés közben sem kell lemondani a szenzorokkal történő tesztelésről. A Marketből letölthető libgdx remote-tal a desktopon futó alkalmazásunkat is irányíthatjuk. 


Csak ajánlani tudom...

 

Libgdx honlap

Video Tutorialok


Szólj hozzá!

Címkék: java android játékfejlesztés libgdx

A bejegyzés trackback címe:

https://corfyl.blog.hu/api/trackback/id/tr83289855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása